10 клас

12 березня


Тема. Природні умови і ресурси регіону. Населення Америки.

Завдання.
1. Самостійно опрацюйте матеріали параграфа 32, с.173-175; 33, с.176-180.
2. Відповідно до тексту складіть і запишіть по 2 запитання кожного рівня.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
3. Тести для самоконтролюhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSmpTGgA7oSL1vF1p4apObku7SHUcWBnvkzfIsCXdrj3EY3w/viewform


18  березня

Тема. Особливості економіки країн Америки.

Завдання.
1. Самостійно опрацюйте матеріали параграфа 34  с.181 - 187. Відповідно до тексту складіть і запишіть по 2 запитання кожного рівня.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png


Дорогі десятикласниці та десятикласники за цим посиланням ви зможете знайти цікаву інформацію до кожної теми відповідно до програми.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLYeu7IyFVZj9yWaaGf7Z_lvsMQfNtuSVz



25 березня  

Тема. Виконання практичної роботи №4. Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку.

Завдання.
1. У робочому зошиті та на політичній карті виконайте завдання до практичної роботи на с.187 підручника.
2. Виконайте вправу  https://learningapps.org/5962093

26  березня

Тема. Сполучені  Штати  Америки.

Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 35, с.188-192.
2.Дайте відповідь на запитання та завдання на с.192.
3. Опрацюйте матеріал за посиланням
 https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%81%D1%88%D0%B0/


01   квітня

Тема. Сполучені  Штати  Америки.

Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 36, с.193-200.
2. Група учнів. яка готувала випереджальне  домашнє завдання, щодо створення презентації , прошу скинути на пошту oksanavitruk6@gmail.com
3.Письмово  в робочому зошиті виконайте завдання 7, с.200.
4. Зметою самоперевірки виконайте тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQkLaE1vhndh9u_eXmUWrKZxRcBIgKdZkwGMQ-n6TEU_RWwg/viewform
5.Для вивчення номенклатури скористайтесь сайтом за посиланням  https://online.seterra.com
6. Для закріплення матеріалу пограйте  вікторину http://lioflash.com.ua/game/world-countries-quiz



08 квітня    


Тема.  Канада.

Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 37, с.201-207.
2. Група учнів, яка готувала  випереджальне домашнє завдання - презентацію на тему "Канада", прошу скинути на пошту  oksanavitruk6@gmail.com
3.До кожного пункту плану параграфа скласти по одному  запитанню   кожного рівня.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
4.Ознайомтесь з найпопулярнішими містами Канади за посиланням https://online.seterra.com/en/p/canada-visited


09  квітня

Тема. Бразилія.

Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф  38,с.208-215.
2. Група учнів, яка готувала випереджальне домашнє завдання - презентацію на тему "Бразилія",прошу скинути на пошту  oksanavitruk6@gmail.com
3..До кожного пункту плану параграфа скласти по одному  запитанню   кожного рівня.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
4.Виконайте  вправи  https://online.seterra.com/en/vgp/3106
https://learningapps.org/6698240https://learningapps.org/4268662



Дорогі десятикласники та десятикласниці!

Ми завершили вивчення теми  "Країни Америки".

22  квітня


Завдання.
1.Виконайте  в робочому зошиті  практичну роботу №5.с.215.
Практичні роботи пересилайте по пошті oksanavitruk6@gmail.com
2. З метою оцінювання навчальних досягнень з даної теми, 22 квітня о 12.00 год виконуєм контрольну роботу на сайті "Всеосвіта", код доступу dnw975.
Деталі у  вайбері класної групи.



Ми розпочинаємо вивчати тему "Африка".


29 квітня 

Тема. Субрегіони Африки та їх політико-географічні особливості. Населення Африки.

Завдання.
1.Опрацювати матеріал  підручника параграфи 39-40, с.217-227.
2.Вивчити склад субрегіонів  Африки, табл.41,с.217.
3.Скласти схему "державний лад Африки", с.219.
4.Самостійно  скласти та заповнити  таблицю "Мінеральні ресурси Африки",с.221.
5.Заповнити таблицюза матеріалами підручника с.224-227.


Субрегіони Африки
Система розселення
Етнічний склад
Північна Африка


Західна Африка


Східна Африка


Центральна Африка


Південна Африка






30 квітня


Тема. Особливості економіки країн Африки.

Завдання.
1.Опрацювати параграф 41,с.228-234
2.Опрацюте дані табл.44 підручника, виділіть спільні та відмінні риси економічного розвитку субрегіонів Африки.Порівняте їхню міжнародну спеціалізацію.
3.Складіть різнорівневі запитання до матеріалу параграфаhttps://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png

6 травня

Тема. Практична робота 7. Позначення на контурній карті  Африки  основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центрів їх переробки, основних транспортних магістралей та портів експортування.

 Завдання.
1. Виконайте практичну роботу, с.234 підручника.
Роботи підсилайте на мою пошту oksanavitruk6@gmail.com


13 травня

Тема. Єгипет.

Завдання.
1. Опрацювати параграф 42,с.235-239.
2.До 4,5,6 пункпів плану складіть запитання різних рівнів https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
3.Складіть схему зовніньо економічних звязків Єгипту.
4. Учні, які мали випереджальне домашнє завдання щодо  створення презентації про Єгипет, скидайте на мою пошту.

14 травня

Тема.ПАР.

Завдання.
1.Опрацювати параграф 43,с. 240-243.
2.До пунктів третинний, вторинний, первинний сектор с.242-243.складіть запитання різних рівнів  https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
3.Складіть схему зовніньо економічних звязків ПАР.
4. Учні, які мали випереджальне домашнє завдання щодо  створення презентації про ПАР, скидайте на мою пошту.



20 травня синхронні тести по темі "Африка"повторити параграфи 39-43.



Тема. Місце України на сучасній геополітичній карті світу.

Завдання.
1. Опрацювати  параграф 44,с.244-248.
2.Дати відповь на запитання с.248.

27 травня

Тема. Україна в системі глобальних економічних відносин.

Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 45,с.249-254.
2.Дайте відповідь на запитання 1-5 с.254.


28  травня
Урок корекції знань.
1.Дізнайся   більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378

Бажаю успіху!

Дорогі діти!  На початку нового навчального року на очному навчанні буде проведене діагностичне оцінювання,  щоб зясувати вашу готовність до подальшого освітнього процесу. Тому  прошу зберегти свої робочі зошити та практикуми за цей навчальний рік. Дякую!Веселих канікул!




Коментарі

  1. Шановні десятикласниці та десятикласники! Я звертаюся до тих учнів, які мали завдання, щодо створення презентації, скиньте її на мою пошту. Дякую!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу