6 клас
Дорогі шестикласики продовжуєм вивчати тему "Гідросфера".
12 березня 6-А
Тема.Властивості вод Світового океану.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати параграф підручника 45.
2. Дати відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
3 Продовжити заповнювати таблицю за текстом підручника та мал.134. Температура і солоність вод Світового океану.
12 березня 6-А
Тема.Властивості вод Світового океану.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати параграф підручника 45.
2. Дати відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
3 Продовжити заповнювати таблицю за текстом підручника та мал.134. Температура і солоність вод Світового океану.
Водні маси
|
Температура води ᵒС
|
Солоність води ‰
|
Екваторіальні
|
+25….+29
|
34
|
Тропічні
|
+19
|
36
|
14 березня 6-Б
Тема. Рухи води в океані. Життя в океанах і морях.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати текст підручника параграф 46 та матеріал параграфа 47, с.169-170.
2.В кінці кожного параграфа дайте відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
3.Працюєте з картами атласу та рубрикою підручника "Мої дослідження".
16 березня 6-Б
Тема. Багатства вод Світового океану .Океан та людина.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 47, с.170-172.
2.В кінці параграфа дайте відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
16 березня 6-А
Тема.
16 березня 6-А
Тема.
Рухи води в океані. Життя в океанах і морях.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати текст підручника параграф 46 та матеріал параграфа 47, с.169-170.
2.В кінці кожного параграфа дайте відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
3.Працюєте з картами атласу та рубрикою підручника "Мої дослідження".
18 березня 6-Б
Завдання.
1. Самостійно опрацювати параграф 48, с.173-176.
2. В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4.Дати відпоідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
https://www.youtube.com/watch?v=gwylSPS2D7U
19 березня 6-А
18 березня 6-Б
Тема. Води суходолу. Річки.
Завдання.
1. Самостійно опрацювати параграф 48, с.173-176.
2. В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4.Дати відпоідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
https://www.youtube.com/watch?v=gwylSPS2D7U
19 березня 6-А
Тема. Багатства вод Світового океану .Океан та людина.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 47, с.170-172.
2.В кінці параграфа дайте відповідь на запитання рубрики - "Прочитали - перевірте себе".
23 березня 6-А
Тема. Води суходолу. Річки.
Завдання.
1. Самостійно опрацювати параграф 48, с.173-176.
2. В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4.Дати відпоідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
https://www.youtube.com/watch?v=gwylSPS2D7U
23 березня 6 -Б
Тема. Живлення та режим річок. Робота річок.
Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 49.
Тема. Озера. Штучні водойми.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 50, с.179-182.
2. Заповнити таблицю за зразком
5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту озера.
6. З метою самоперевірки запишіть в робочому зошиті відповіді на тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewformhttp://lioflash.com.ua/game/world-countries-quiz
26 березня 6 -А
Тема. Живлення та режим річок. Робота річок.
Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 49.
30 березня 6-А
Тема. Озера. Штучні водойми.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 50, с.179-182.
2. Заповнити таблицю за зразком
5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту озера.
6. З метою самоперевірки запишіть в робочому зошиті відповіді на тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewform
30 березня 6-Б
Тема. Болота.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 51, с.183-185.
2.Заповнити таблицю
3. Використовуючи опис низинних та верхових боліт в підручнику с.183-184, намалюйте їх схематичні малюнки.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
5.Виконайте вправуhttps://learningapps.org/4718484
01 квітня 6-Б
Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52,с.186-190.
2.Усно дати відповідь на запитання 1-7,с.190.
3.Запитання 8,с.190 виконайте письмово у робочому зошиті.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZJ-ll2CCjcKrnJUvayRmPUuLGmKzwdh1DXNMAUfXQqvWLNQ/viewform
02 квітня 6-А
Тема. Болота.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 51, с.183-185.
2.Заповнити таблицю
3. Використовуючи опис низинних та верхових боліт в підручнику с.183-184, намалюйте їх схематичні малюнки.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
5.Виконайте вправуhttps://learningapps.org/4718484
06 квітня 6-А
Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52,с.186-190.
2.Усно дати відповідь на запитання 1-7,с.190.
3.Запитання 8,с.190 виконайте письмово у робочому зошиті.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZJ-ll2CCjcKrnJUvayRmPUuLGmKzwdh1DXNMAUfXQqvWLNQ/viewform
06 квітня 6-Б
Тема. Підземні води.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 на с.191.
3 Проведіть дослідження на тему "Яку мінерльну воду споживає моя сімя, яке її походження.
4.Опрацюйте презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
5. Використайте 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
08 квітня 6-Б
Тема. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 54, с.193-196.
2.Усно дайте відповідь на запитання 1-6 рубрики "Прочитали - перевірте себе".
3.Письмово в зошиті розвяжіть тести на с.198.
4.Підведіть підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
09 квітня 6-А
Тема. Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі.
25 квітня 6 -А
Тема. Властивості грунтів.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 56 с.203-208.
2.Письмово в зошиті виконати завдання 7,с.209.
3.Заповнити таблицю за даними підручника с.205-206
27 квітня 6-Б
Тема. Властивості грунтів.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 56 с.203-208.
2.Письмово в зошиті виконати завдання 7,с.209.
3.Заповнити таблицю за даними підручника с.205-206
27 квітня 6-А
Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.211-212.
2.Накресліть схему природних компонентів, використовуючи дані с.211.
3.З метою самоконтролю виконай тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgK2x7bCxKxUYTxC2TV7D2hbqz5VVB0Iv8XGXos8QC9XFu2Q/viewform
04 травня 6-Б
Дорогі діти! На початку нового навчального року на очному навчанні буде проведене діагностичне оцінювання, щоб зясувати вашу готовність до подальшого освітнього процесу. Тому прошу зберегти свої робочі зошити та практикуми за цей навчальний рік. Дякую!
23 березня 6-А
Тема. Води суходолу. Річки.
Завдання.
1. Самостійно опрацювати параграф 48, с.173-176.
2. В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4.Дати відпоідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
https://www.youtube.com/watch?v=gwylSPS2D7U
23 березня 6 -Б
Тема. Живлення та режим річок. Робота річок.
Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 49.
2. Перегляньте відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас
та повторіть елементи річкової системи та річкового басейну.
3 Прочитайте розділ параграфа «Чим живляться річки». Запишіть приклади.
Живлення річок
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)
4. Опрацюйте розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Дайте визначення понять фаз водного режиму річки
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту річки.
6. З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewformhttps://naurok.com.ua/urok-na-temu-vodi-suhodolu-richka-ta-chastini-74116.html?
7.Ознайомтесь з презентацією
fbclid=IwAR3wjBxuqxSqFQYKVlFz35s03ERFKhm8p4lxH9vR6A5FOtcVAL_f-f8jx68
25 березня 6 -Б7.Ознайомтесь з презентацією
fbclid=IwAR3wjBxuqxSqFQYKVlFz35s03ERFKhm8p4lxH9vR6A5FOtcVAL_f-f8jx68
Тема. Озера. Штучні водойми.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 50, с.179-182.
2. Заповнити таблицю за зразком
Походження озерних улоговин
|
Приклади
|
Залишкові
|
Каспійське море, Аральське
|
Тектонічні
|
Байкал, Балхаш
|
3.Схематично замалювати стічні та безстічні озера.
4. Зясуйте чи існує в нашому місті штучна водойма, якщо так, то підготуйте повідомлення про даний обєкт.5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту озера.
6. З метою самоперевірки запишіть в робочому зошиті відповіді на тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewformhttp://lioflash.com.ua/game/world-countries-quiz
26 березня 6 -А
Тема. Живлення та режим річок. Робота річок.
Завдання.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 49.
2. Перегляньте відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас
та повторіть елементи річкової системи та річкового басейну.
3 Прочитайте розділ параграфа «Чим живляться річки». Запишіть приклади.
Живлення річок
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)
1) дощове (Конго Амазонка)
2) снігове (Об,Маккензі)
3) льодовикове (Амудар’я, Міссурі)
4) підземне (Ніл)
5) змішане (Дніпро, Міссісіпі)
4. Опрацюйте розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Дайте визначення понять фаз водного режиму річки
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту річки.
6. З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewformhttps://naurok.com.ua/urok-na-temu-vodi-suhodolu-richka-ta-chastini-74116.html?
7.Ознайомтесь з презентацією
fbclid=IwAR3wjBxuqxSqFQYKVlFz35s03ERFKhm8p4lxH9vR6A5FOtcVAL_f-f8jx68
7.Ознайомтесь з презентацією
fbclid=IwAR3wjBxuqxSqFQYKVlFz35s03ERFKhm8p4lxH9vR6A5FOtcVAL_f-f8jx68
30 березня 6-А
Тема. Озера. Штучні водойми.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 50, с.179-182.
2. Заповнити таблицю за зразком
Походження озерних улоговин
|
Приклади
|
Залишкові
|
Каспійське море, Аральське
|
Тектонічні
|
Байкал, Балхаш
|
3.Схематично замалювати стічні та безстічні озера.
4. Зясуйте чи існує в нашому місті штучна водойма, якщо так, то підготуйте повідомлення про даний обєкт.5.Виконайте практичну роботу №6, нанесіть на контурну карту озера.
6. З метою самоперевірки запишіть в робочому зошиті відповіді на тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewform
30 березня 6-Б
Тема. Болота.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 51, с.183-185.
2.Заповнити таблицю
Типи боліт
|
Живлення боліт
|
Рослиннісь боліт
|
Низинні
|
||
Верхові
|
3. Використовуючи опис низинних та верхових боліт в підручнику с.183-184, намалюйте їх схематичні малюнки.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
5.Виконайте вправуhttps://learningapps.org/4718484
01 квітня 6-Б
Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52,с.186-190.
2.Усно дати відповідь на запитання 1-7,с.190.
3.Запитання 8,с.190 виконайте письмово у робочому зошиті.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZJ-ll2CCjcKrnJUvayRmPUuLGmKzwdh1DXNMAUfXQqvWLNQ/viewform
02 квітня 6-А
Тема. Болота.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 51, с.183-185.
2.Заповнити таблицю
Типи боліт
|
Живлення боліт
|
Рослиннісь боліт
|
Низинні
| ||
Верхові
|
3. Використовуючи опис низинних та верхових боліт в підручнику с.183-184, намалюйте їх схематичні малюнки.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
5.Виконайте вправуhttps://learningapps.org/4718484
06 квітня 6-А
Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52,с.186-190.
2.Усно дати відповідь на запитання 1-7,с.190.
3.Запитання 8,с.190 виконайте письмово у робочому зошиті.
4.З метою самоперевірки в зошиті запишіть відповіді на тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZJ-ll2CCjcKrnJUvayRmPUuLGmKzwdh1DXNMAUfXQqvWLNQ/viewform
06 квітня 6-Б
Тема. Підземні води.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 на с.191.
3 Проведіть дослідження на тему "Яку мінерльну воду споживає моя сімя, яке її походження.
4.Опрацюйте презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
5. Використайте 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
08 квітня 6-Б
Тема. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 54, с.193-196.
2.Усно дайте відповідь на запитання 1-6 рубрики "Прочитали - перевірте себе".
3.Письмово в зошиті розвяжіть тести на с.198.
4.Підведіть підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
09 квітня 6-А
Тема. Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 з підручника на с.191.
3.Опрацюйте презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
4. Використайте 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 з підручника на с.191.
3.Опрацюйте презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
4. Використайте 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
5. Опрацювати матеріал підручника параграф 54, с.193-196.
6.Письмово в зошиті розвяжіть тести на с.198.
7.Підведіть підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
Тема. Складові біосфери, особливості поширення їх на земній кулі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.199-200.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
23 квітня 6-А
Тема. Складові біосфери, особливості поширення їх на земній кулі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.199-200.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
6.Письмово в зошиті розвяжіть тести на с.198.
7.Підведіть підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
Дорогі шестикласники та шестикласниці!
Ми завершили вивчення теми "Гідросфера".
З метою оцінювання ваших досягнень з цієї теми, 23 квітня проведемо контрольну роботу на сайті "Всеосвіта", код доступу wns765.
Роботу розпочинаємо о 10.00 год. Деталі на вайбері у класних групах.
Вітаю вас із початком нової чверті!
Розпочинаємо вивчати тему "Біосфера та грунти"
22 квітня 6-БЗавдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.199-200.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
23 квітня 6-А
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.199-200.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
Дорогі учні 6-А та 6-Б класів, 23 квітня о 10 год пишемо у синхронному режимі контрольну роботу з теми "Гідросфера" на сайті "Всеосвіта". Деталі у класних групах на вайбері.
Практичну роботу №6 сфотографуйте та скиньте до 01.05 на мою пошту oksanavitruk6@gmail/com
25 квітня 6 -А
Тема. Властивості грунтів.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 56 с.203-208.
2.Письмово в зошиті виконати завдання 7,с.209.
3.Заповнити таблицю за даними підручника с.205-206
Тип грунту
|
Родючість
|
Поширення
|
Червоно-жовті
|
низька
|
Вологі екваторіальні ліси
|
27 квітня 6-Б
Тема. Властивості грунтів.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 56 с.203-208.
2.Письмово в зошиті виконати завдання 7,с.209.
3.Заповнити таблицю за даними підручника с.205-206
Тип грунту
|
Родючість
|
Поширення
|
Червоно-жовті
|
низька
|
Вологі екваторіальні ліси
|
27 квітня 6-А
Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.211-212.
2.Накресліть схему природних компонентів, використовуючи дані с.211.
3.З метою самоконтролю виконай тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgK2x7bCxKxUYTxC2TV7D2hbqz5VVB0Iv8XGXos8QC9XFu2Q/viewform
29 квітня 6-Б
Тема. Природні комплекси як наслідок взаємозвязків компонентів природи.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.211-212.
2.Накресліть схему природних компонентів, використовуючи дані с.211.
3.З метою самоконтролю виконай тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgK2x7bCxKxUYTxC2TV7D2hbqz5VVB0Iv8XGXos8QC9XFu2Q/viewform
30 квітня 6-А
Тема. Географічна оболонка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 57,с.212.
2.Вивчити межі географічної оболонки.
3.Заповнити таблицю
Закономірності розвитку географічної оболонки
|
Приклади
|
Цілісність
|
|
Обмін речовиною та енергією
|
|
Ритмічність
|
04 травня 6-А
Тема. Природні зони Землі, їх особливості.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 58,с.213-216; параграф 55,с.201-202.
2.Заповнити таблицю
Назва природної зони
Рослинність
Тваринний світ
Арктичні пуселі
Тундра,лісотундра
Тайга
Мішані ліси
Лісоспепи
Спепи
Напівпустелі ,пустелі
Савани
Твердолисті ліси
Екваторіальні ліси
3.Дайте відповідь на запитання
Назва природної зони
Рослинність
Тваринний світ
Арктичні пуселі
Тундра,лісотундра
Тайга
Мішані ліси
Лісоспепи
Спепи
Напівпустелі ,пустелі
Савани
Твердолисті ліси
Екваторіальні ліси
Які ви можете виділити причини зміни природних комплексів з висотою?
04 травня 6-Б
Тема. Географічна оболонка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 57,с.212.
2.Вивчити межі географічної оболонки.
3.Заповнити таблицю
Закономірності розвитку географічної оболонки
|
Приклади
|
Цілісність
| |
Обмін речовиною та енергією
| |
Ритмічність
|
Дорогі учні, домашнє опитування у вигляді тестів.
6 травня 6-Б
Тема. Природні зони Землі, їх особливості.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 58,с.213-216; параграф 55,с.201-202.
2.Заповнити таблицю
Назва природної зони
Рослинність
Тваринний світ
Арктичні пуселі
Тундра,лісотундра
Тайга
Мішані ліси
Лісоспепи
Спепи
Напівпустелі ,пустелі
Савани
Твердолисті ліси
Екваторіальні ліси
3.Дайте відповідь на запитання
Назва природної зони
Рослинність
Тваринний світ
Арктичні пуселі
Тундра,лісотундра
Тайга
Мішані ліси
Лісоспепи
Спепи
Напівпустелі ,пустелі
Савани
Твердолисті ліси
Екваторіальні ліси
Які ви можете виділити причини зміни природних комплексів з висотою?
Дорогі діти! Ми розпочинаєм вивчення розділу "Планета людей".
7 травня 6-А
Тема. Кількість населення Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 60,с.218-219,221.
2.Визначте густоту населення України, чисельність населення та площу України дізнайтесь з інтернет джерел.
3. Дайте відповідь на запитання с.221.
13 травня 6-Б
Тема. Кількість населення Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 60,с.218-219,221.
2.Визначте густоту населення України, чисельність населення та площу України дізнайтесь з інтернет джерел.
3. Дайте відповідь на запитання с.221.
14 травня 6-А
Тема. Людські раси.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника с.220-221.
2.За даними підручника с.220-221, заповнити таблицю
14 травня 6-А
Тема. Людські раси.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника с.220-221.
2.За даними підручника с.220-221, заповнити таблицю
Людські раси
|
Расові ознаки
|
4. Дати відповідь на запитання с.221.
18 травня 6-А
Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 61,с.222-223; с.224-226.
2.В зошит випишіть найбільші країни та їх столиці за площею с.222 та чисельністю населення с.223.Вивчіть ці країни.
3.В зошит випишіть країни з якими межує Україна с.223. Вивчіть ці країни.
18 травня 6-Б
Тема. Людські раси.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника с.220-221.
2.За даними підручника с.220-221, заповнити
Людські раси
Расові ознаки
Тема. Людські раси.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника с.220-221.
2.За даними підручника с.220-221, заповнити
Людські раси
|
Расові ознаки
|
4. Дати відповідь на запитання с.221.
20 травня 6-Б
Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 61,с.222-223; 62,с.224-226.
2.В зошит випишіть найбільші країни та їх столиці за площею с.222 та чисельністю населення с.223.Вивчіть ці країни
3.В зошит випишіть країни з якими межує Україна с.223. Вивчіть ці країни.
4.Виконайте практичну роботу №8. Позначити на контурній карті кордони найбільших держав та їхніх столиць.
21 травня 6-А
1.Виконайте практичну роботу №8. Позначити на контурній карті кордони найбільших держав та їхніх столиць.
25 травня синхронні тести по темі " Планета людей", повторити параграфи 60-62.
Початок тесту о 13.00 год
20 травня 6-Б
Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 61,с.222-223; 62,с.224-226.
2.В зошит випишіть найбільші країни та їх столиці за площею с.222 та чисельністю населення с.223.Вивчіть ці країни
3.В зошит випишіть країни з якими межує Україна с.223. Вивчіть ці країни.
4.Виконайте практичну роботу №8. Позначити на контурній карті кордони найбільших держав та їхніх столиць.
21 травня 6-А
1.Виконайте практичну роботу №8. Позначити на контурній карті кордони найбільших держав та їхніх столиць.
25 травня синхронні тести по темі " Планета людей", повторити параграфи 60-62.
Початок тесту о 13.00 год
6 класи Планета людей
25 травня 6 -А, 6-Б
Тема. Природа та господарська діяльність людини.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 63,с.227-232.
2.Накресліть схему видів господарської діяльності , с.227.
3.Скласти та заповнити таблицю, с.228-229.
Оболонки Землі
Приклади
Зміни у літосфері
Зміни у гідросфері
Зміни у атмосфері
Зміни у білсфері
27 травня 6-Б
Тема. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 64, с.231-234.
2. Дайте відповідь на запитання 1-6,с.233.
28 травня 6-А
Тема. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 64, с.231-234.
2. Дайте відповідь на запитання 1-6,с.233.
25 травня 6 -А, 6-Б
Тема. Природа та господарська діяльність людини.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 63,с.227-232.
2.Накресліть схему видів господарської діяльності , с.227.
3.Скласти та заповнити таблицю, с.228-229.
Оболонки Землі
|
Приклади
|
Зміни у літосфері
|
|
Зміни у гідросфері
|
|
Зміни у атмосфері
|
|
Зміни у білсфері
|
Тема. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 64, с.231-234.
2. Дайте відповідь на запитання 1-6,с.233.
28 травня 6-А
Тема. Забруднення довкілля та його охорона.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 64, с.231-234.
2. Дайте відповідь на запитання 1-6,с.233.
nice
ВідповістиВидалитиДорогі діти, якщо у вас виникають запитання, пишіть у коментарях.
ВідповістиВидалити