7 клас
Дорогі семикласники продовжуєм вивчати материк "Євразія".
13 березня 7-А, 7-Б.
Тема. Рельєф Євразії. Корисні копалини, особливості їх походження.
Завдання.
1.Самостійно опрацюйте текст параграфа 44, с.190-195.
Тема. Рельєф Євразії. Корисні копалини, особливості їх походження.
Завдання.
1.Самостійно опрацюйте текст параграфа 44, с.190-195.
2.Продовжити заповнення таблиці, користуючись тектонічною та фізичною картою Євразії та текстом підручника с.190-194.
Наприклад
Тектонічна будова
|
Форми рельєфу
|
Корисні копалини
|
Східно-Європейська
платформа
|
Східно-Європейська
рівнина
|
Вугілля, торф,сірка, солі, в межах щитів руди чорних та
кольорових металів
|
3. Виконати практичну роботу №10, позначте на контурній карті гори, рівнини, низовини, нагіря, плоскогіря Євразії.
14 березня 7-А
Тема. Загальні риси клімату Євразії.
Завдання.
1. Самостійно опрацювати текст підручника параграф 45, с.196-199.
2. Скласти і замалювати в робочому зошиті картосхему "Кліматотвірні чинники".
16 березня 7-Б
Завдання.
1. Самостійно опрацювати текст підручника параграф 45, с.196-199.
2. Скласти і замалювати в робочому зошиті картосхему "Кліматотвірні чинники".
18 березня 7-А
Тема. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.
Задання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 45, с.199-201.
2. Проаналізувати кліматичні діаграми на с.199.
3. Виконати практичну роботу №11.
20 березня 7-Б
Тема. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.
Задання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 45, с.199-201.
2. Проаналізувати кліматичні діаграми на с.199.
3. Виконати практичну роботу №11.
20 березня 7-А
Тема. Води суходолу Євразії.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 46, с.202-206.
2. Виконати практичну роботу №10, позначити на контурній карті назви річок та озер Євразії.
3. Розвязати тести в зошиті для самоконтролю за таким посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZkl9vMYMGWxyjmkANgA5rTVPstauASNbQ2WIsypG9CNY09Q/viewform
23 березня 7-Б
Тема. Води суходолу Євразії.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 46, с.202-206.
2. Виконати практичну роботу №10, поззачити на контурній карті назви річок та озер Євразії.
3. Розвязати в зошиті тести для самоконтролю за таким посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZkl9vMYMGWxyjmkANgA5rTVPstauASNbQ2WIsypG9CNY09Q/viewform
Теми презентацій
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника 47, с.207-208.
2.Скласти ментальну карту зони арктичних пустель, тундри та лісотундри.
27 березня 7-Б
Тема. Природні зони Євразії. Зони арктичного і субарктичного поясів.Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 46, с.202-206.
2. Виконати практичну роботу №10, поззачити на контурній карті назви річок та озер Євразії.
3. Розвязати в зошиті тести для самоконтролю за таким посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZkl9vMYMGWxyjmkANgA5rTVPstauASNbQ2WIsypG9CNY09Q/viewform
Дорогі семикласники та семикласниці!
Ми розпочинаєм вивчати природні зони Євразії. Пропоную вам створити онлайн-групи з метою створення презентацій.
Теми презентацій
1.Арктичні пустелі, тундра та лісотундра Євразії.
2.Зона тайги, мішаних та широколистяних лісів помірного поясу Євразії.
3.Зони лісостепу, степу, напівпустель та пустель помірного поясу Євразії.
4.Зона вічнозелених твердолистих лісів і чагарників, перемінно-вологих лісів, субтропічних і тропічних пустель.
5.Зона саван і рідколісь, вологих екваторіальних лісів.
6.Висотна поясність в Гімалаях та Альпах.
Презентації створюєм за планом
1.Географічне положення.
2.Кліматичні умови
.3.Грунти.
4.Рослинність.
5.Тваринний світ.
6.Екологічні проблеми природної зони.
Джерела знань - параграф 47,48,49.Інтернет-ресурси.
Учні, які створять презентацію надсилайте на мою пошту oksanavitruk6@gmail.com
25 березня 7-А
Тема. Природні зони Євразії. Зони арктичного і субарктичного поясів.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника 47, с.207-208.
2.Скласти ментальну карту зони арктичних пустель, тундри та лісотундри.
27 березня 7-Б
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника 47, с.207-208.
2.Скласти ментальну карту зони арктичних пустель, тундри та лісотундри.
3.Виконайте вправу https://learningapps.org/4912288
27 березня 7-А
Тема. Природні зони помірного поясу. Зона тайги, мішаних та широколистяних лісів.
Завдання.
1..Виконайте вправу https://learningapps.org/4912288
2.Опрацюйте текст підручника параграф 47,с.208-209.
3.Заповніть таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Тайга
|
||||
Мішані ліси
|
||||
Широколистяні
ліси
|
||||
4. https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/ додатковий матеріал для заповнення таблиці
30 березня 7-Б
Тема. Природні зони помірного поясу. Зона тайги, мішаних та широколистяних лісів.
Завдання.
1..Виконайте вправу https://learningapps.org/4912288
2.Опрацюйте текст підручника параграф 47,с.208-209.
3.Заповніть таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Тайга
| ||||
Мішані ліси
| ||||
Широколистяні
ліси
| ||||
4. https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/ додатковий матеріал для заповнення таблиці
01 квітня 7-А
Тема. Природні зони помірного поясу .Зона лісостепу,степу, напівпустель та пустель помірного поясу.
Завдання.
1.Опрацюйте текст підручника параграф 47, с.210-211.
2.Додатковий матеріал за посиланням
https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Заповніть таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Лісостеп
| ||||
Степ
| ||||
Напівпустель та пустель
|
5.Виконайте вправу https://learningapps.org/4428490
03 квітня 7-Б
Тема. Природні зони помірного поясу .Зона лісостепу,степу, напівпустель та пустель помірного поясу.
Завдання.
1.Опрацюйте текст підручника параграф 47, с.210-211.
2.Додатковий матеріал за посиланням
https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Заповніть таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Лісостеп
| ||||
Степ
| ||||
Напівпустель та пустель
|
5.Виконай вправу https://learningapps.org/4428490
03 квітня 7-А
Тема.Природні зони субтропічного та тропічного поясів Євразії. Зона вічнозелених твердолистяних лісів і чагарників, перемінно- вологих мусонних лісів, субтропічних і тропічних пустель.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 48, с.212-213, параграф 47,с.211.
2.Заповнити таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Твердолисті ліси та чагарники
| ||||
Перемінно-вологі ліси
| ||||
Тропічні пустелі,с.211
|
3. Напишіть відповідь на запитання 1,с.215. у формі есе.
4. Виконай ігрову вправуhttps://learningapps.org/3692848
06 квітня 7-Б
Тема.Природні зони субтропічного та тропічного поясів Євразії. Зона вічнозелених твердолистяних лісів і чагарників, перемінно- вологих мусонних лісів, субтропічних і тропічних пустель.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 48, с.212-213, параграф 47,с.211.
2.Заповнити таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Твердолисті ліси та чагарники
| ||||
Перемінно-вологі ліси
| ||||
Тропічні пустелі,с.211
|
3. Напишіть відповідь на запитання 1,с.215. у формі есе.
4. Виконай ігрову вправуhttps://learningapps.org/3692848
08 квітня 7-А
Тема. Природні зони субекваторіального та екваторіального поясів Євразії. Зона саван та рідколісь, вологих екваторіальних лісів.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 48, с.214-215.
2.Заповнити таблицю
Назва природної зони
|
Грунти
|
Рослинний світ
|
Тваринний світ
|
Екологічні проблеми
|
Савани і рідколісся
| ||||
Вологі екваторіальні ліси
| ||||
3.Виконати ігрову вправу
4.Дорогі діти можете надсилати презентації на мою пошту.
10 квітня 7-А
Тема. Висотна поясність у горах материка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 49,с.216-219.
2.Замалюйте малюнки 237 та 239 та порівняйте, яка між ними відмінність та чому?
10 квітня 7-А
Тема. Висотна поясність у горах материка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 49,с.216-219.
2.Замалюйте малюнки 237 та 239 та порівняйте, яка між ними відмінність та чому?
10 квітня 7-Б
Тема. Висотна поясність у горах материка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 49,с.216-219.
2.Замалюйте малюнки 237 та 239 та порівняйте, яка між ними відмінність та чому?
22 квітня 7-А
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Письмово в зошиті запишіть свої враження від переглянутого уроку.
24 квітня 7-Б
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Письмово в зошиті запишіть свої враження від переглянутого уроку.
24 квітня 7-А
Тема. Населення і політична карта Євразії.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 50,с.220-223.
2.Відшукайте країни на політичній карті Євразії, які виділені в тексті підручника с.223.
3.Заповніть таблицю за даними підручника с.220-221.
Мовна сімя
Мовна група
Поширення
Індоєвропейська
Сіно-тибетська
4. Для самоконтролю виконайте тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoUpq_kKwuGrstXgk-UF9z7nDGn-gv97Pkj53Dy4brRzcCAg/viewform
Дорогі семикласники та семикласниці готуйтеся пройти синхронне опитування з теми "Євразія", час і посилання буде у групі на вайбері.
7-А і 7-Б тестування в середу 29.04. о 12.00 год
Практичні роботи з даної теми №№10. 11 сфотографуйте та скидайте на мою
пошту oksanavitruk6@gmail.com
10 квітня 7-Б
Тема. Висотна поясність у горах материка.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 49,с.216-219.
2.Замалюйте малюнки 237 та 239 та порівняйте, яка між ними відмінність та чому?
22 квітня 7-А
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Письмово в зошиті запишіть свої враження від переглянутого уроку.
24 квітня 7-Б
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
24 квітня 7-А
Тема. Населення і політична карта Євразії.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 50,с.220-223.
2.Відшукайте країни на політичній карті Євразії, які виділені в тексті підручника с.223.
3.Заповніть таблицю за даними підручника с.220-221.
4. Для самоконтролю виконайте тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoUpq_kKwuGrstXgk-UF9z7nDGn-gv97Pkj53Dy4brRzcCAg/viewform
24 квітня 7-Б
Тема. Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші обєкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 49, с. 218.
2.Переглянути відеоурок 54 за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/
3.Письмово в зошиті запишіть свої враження від переглянутого уроку.
24 квітня 7-А
Тема. Населення і політична карта Євразії.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 50,с.220-223.
2.Відшукайте країни на політичній карті Євразії, які виділені в тексті підручника с.223.
3.Заповніть таблицю за даними підручника с.220-221.
Мовна сімя
|
Мовна група
|
Поширення
|
Індоєвропейська
|
||
Сіно-тибетська
|
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoUpq_kKwuGrstXgk-UF9z7nDGn-gv97Pkj53Dy4brRzcCAg/viewform
Дорогі семикласники та семикласниці готуйтеся пройти синхронне опитування з теми "Євразія", час і посилання буде у групі на вайбері.
7-А і 7-Б тестування в середу 29.04. о 12.00 год
Практичні роботи з даної теми №№10. 11 сфотографуйте та скидайте на мою пошту oksanavitruk6@gmail.com
Учні, які зареєструвалися на платформі "Мій клас" на свою електронку отримали перевірочну роботу.
Дякую усім учням, які вчасно зареєструвалися.
Чекаю на усіх семикласників та семикласниць.
27 квітня 7-Б
Тема. Населення і політична карта Євразії.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 50,с.220-223.
2.Відшукайте країни на політичній карті Євразії, які виділені в тексті підручника с.223.
3.Заповніть таблицю за даними підручника с.220-221.
Мовна сімя
Мовна група
Поширення
Індоєвропейська
Сіно-тибетська
4. Для самоконтролю виконайте тести
29 квітня 7-А, 7-Б
Урок перевірки основних компетентостей по темі "Євразія"
На сайті "Всеосвіта" о 12.00 год.
Деталі тестування у класній групі на вайбері.
Дорогі семикласниці та семикласники!
Ми завершили вивчення материків нашої планети. Наступний розділ, який ми будемо дистанційно вивчати це "ОКЕАНИ"
04 травня 7- Б
Тема.Тихий океан.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфів 57-58,с.249-258.
2.Скласти схему - острови та їх походження, с.256.
3.Виконати практичну роботу №12, позначити на контурній карті географічні обєкти Тихого океану
4. З метою закріплення матеріалу виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2215901
06 травня 7-А
Тема.Тихий океан.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфа 57,с.249-254.
2.Виконати практичну роботу №12, позначити на контурній карті географічні обєкти Тихого океану
4. З метою закріплення матеріалу виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2215901
08 травня 7-А
Тема. Острови в Тихому океані.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 58,с.255-258.
2.Продовжити виконувати практичну роботу №12.
3.Складіть схему острови та єї походження,с.256.
4.Виконайте завдання з рубрики "Шукайте в інтернеті",с. 258.
08 травня 7-Б
Тема. Атлантичний океан.
Завдання.
1.Опрацювати параграф 59,с. 259-263.
2. Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурні карті географічних обєктів та течій Атлантичного океану.
3.Дайте відповідь на запитання, с.263.
4.Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScb1Rpre4rKSaUEgcLwHVRmKTgTgA62ZZTm5B-DgbqqoPr6ng/viewform
13 травня 7-А
Тема. Атлантичний океан.
Завдання.
1.Опрацювати параграф 59,с. 259-263.
2. Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурні карті географічних обєктів та течій Атлантичного океану.
3.Дайте відповідь на запитання, с.263.
4.Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням httpdocs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScb1Rpre4rKSaUEgcLwHVRmKTgTgA62ZZTm5B-DgbqqoPr6ng/viewform
15 травня 7-А
Тема. Індійський океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 60,с.264-267.
2.Складіть схему властивостей водних мас Індійського океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Індіського океану.
15 травня 7-Б
Тема. Індійський океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 60,с.264-267.
2.Складіть схему властивостей водних мас Індійського океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Індіського океану.
16 травня 7-А
Тема. Північний Льодовитий океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 61,с.268-272.
2.Складіть схему дослідники Північного Льодовитого океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Північного Льодовитого океану.
4. Виконайте домашню перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
Клас: 7А
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 16.05.2020 17:35 - 18.05.2020 17:13
Максимальна кількість спроб: 1
16 травня 7-Б
Тема. Північний Льодовитий океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 61,с.268-272.
2.Складіть схему дослідники Північного Льодовитого океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Північного Льодовитого океану.
4. Виконайте домашню перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
Клас: 7Б
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 15.05.2020 17:01 - 18.05.2020 16:21
Максимальна кількість спроб: 1
Дорогі учні! Ми завершили вивчати океани нашої планети.
22 травня виконуєм синхронні тести на платформі Всеосвіта. Тест розпочнеться о 11 годині. Код доступу отримаєте о 10.30 год 22 травня.
До 22 травня переслати практичну роботу №12 на мою пошту
Учні, які зареєструвалися на платформі "Мій клас" на свою електронку отримали перевірочну роботу.
Дякую усім учням, які вчасно зареєструвалися.
Чекаю на усіх семикласників та семикласниць.
27 квітня 7-Б
Тема. Населення і політична карта Євразії.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 50,с.220-223.
2.Відшукайте країни на політичній карті Євразії, які виділені в тексті підручника с.223.
3.Заповніть таблицю за даними підручника с.220-221.
Мовна сімя
|
Мовна група
|
Поширення
|
Індоєвропейська
| ||
Сіно-тибетська
|
4. Для самоконтролю виконайте тести
29 квітня 7-А, 7-Б
Урок перевірки основних компетентостей по темі "Євразія"
На сайті "Всеосвіта" о 12.00 год.
Деталі тестування у класній групі на вайбері.
Дорогі семикласниці та семикласники!
Ми завершили вивчення материків нашої планети. Наступний розділ, який ми будемо дистанційно вивчати це "ОКЕАНИ"
04 травня 7- Б
Тема.Тихий океан.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфів 57-58,с.249-258.
2.Скласти схему - острови та їх походження, с.256.
3.Виконати практичну роботу №12, позначити на контурній карті географічні обєкти Тихого океану
4. З метою закріплення матеріалу виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2215901
06 травня 7-А
Тема.Тихий океан.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфа 57,с.249-254.
2.Виконати практичну роботу №12, позначити на контурній карті географічні обєкти Тихого океану
4. З метою закріплення матеріалу виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2215901
08 травня 7-А
Тема. Острови в Тихому океані.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 58,с.255-258.
2.Продовжити виконувати практичну роботу №12.
3.Складіть схему острови та єї походження,с.256.
4.Виконайте завдання з рубрики "Шукайте в інтернеті",с. 258.
08 травня 7-Б
Тема. Атлантичний океан.
Завдання.
1.Опрацювати параграф 59,с. 259-263.
2. Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурні карті географічних обєктів та течій Атлантичного океану.
3.Дайте відповідь на запитання, с.263.
4.Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScb1Rpre4rKSaUEgcLwHVRmKTgTgA62ZZTm5B-DgbqqoPr6ng/viewform
13 травня 7-А
Тема. Атлантичний океан.
Завдання.
1.Опрацювати параграф 59,с. 259-263.
2. Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурні карті географічних обєктів та течій Атлантичного океану.
3.Дайте відповідь на запитання, с.263.
4.Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням httpdocs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScb1Rpre4rKSaUEgcLwHVRmKTgTgA62ZZTm5B-DgbqqoPr6ng/viewform
15 травня 7-А
Тема. Індійський океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 60,с.264-267.
2.Складіть схему властивостей водних мас Індійського океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Індіського океану.
15 травня 7-Б
Тема. Індійський океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 60,с.264-267.
2.Складіть схему властивостей водних мас Індійського океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Індіського океану.
16 травня 7-А
Тема. Північний Льодовитий океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 61,с.268-272.
2.Складіть схему дослідники Північного Льодовитого океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Північного Льодовитого океану.
4. Виконайте домашню перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
Клас: 7А
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 16.05.2020 17:35 - 18.05.2020 17:13
Максимальна кількість спроб: 1
16 травня 7-Б
Тема. Північний Льодовитий океан.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграфа 61,с.268-272.
2.Складіть схему дослідники Північного Льодовитого океану.
3.Продовжити практичну роботу - "Позначення на контурній карті географічних обєктів та течій Північного Льодовитого океану.
4. Виконайте домашню перевірочну роботу на платформі "Мій клас"
Клас: 7Б
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 15.05.2020 17:01 - 18.05.2020 16:21
Максимальна кількість спроб: 1
Дорогі учні! Ми завершили вивчати океани нашої планети.
22 травня виконуєм синхронні тести на платформі Всеосвіта. Тест розпочнеться о 11 годині. Код доступу отримаєте о 10.30 год 22 травня.
До 22 травня переслати практичну роботу №12 на мою пошту
oksanavitruk6@gmail.com
Ми розпочинаємо вивчення нового розділу "Вплив людини на природу материків та океанів"
18 травня 7-Б
Тема. Природні ресурси та природокористування.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 62,с.275-278.
2.Дати відповідь на запитання с.278.
20 травня 7-А
Тема. Природні ресурси та природокористування.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 62,с.275-278.
2.Дати відповідь на запитання с.278.
22 травня 7-А , 7-Б
https://vseosvita.ua/test/start/mrv070
Ми розпочинаємо вивчення нового розділу "Вплив людини на природу материків та океанів"
18 травня 7-Б
Тема. Природні ресурси та природокористування.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 62,с.275-278.
2.Дати відповідь на запитання с.278.
20 травня 7-А
Тема. Природні ресурси та природокористування.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 62,с.275-278.
2.Дати відповідь на запитання с.278.
22 травня 7-А , 7-Б
https://vseosvita.ua/test/start/mrv070
Нагадування про презентації по темі "Природні зони Євразії".
ВідповістиВидалитиНадсилайте мені на пошту.
Як має виглядати схема за 15.05?
ВідповістиВидалити