8 клас
12 березня 8-А
Тема. Природокористування та геоекологічна ситуація в Україні.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 46. Дати відповідь на запитання с.224.
2. Скласти ментальну карту " Види забруднень".
3. За картою мал.179 встановити, яка геоекологічна ситуація склалася у нашій області?
13 березня 8-Б
Тема. Азовське море.
Завдання.
1. Самостійно опрацювати текст параграфа 45 с.216-219;
2. За бажанням працюючи в онлайн- групі складіть мультимедійну презентацію на тему"Азовське море", 10-12 слайдів за типовим планом вивчення морів.
16 березня 8-Б
Тема. Природокористування та геоекологічна ситуація в Україні.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 46. Дати відповідь на запитання с.224.
2. Скласти ментальну карту " Види забруднень".
3. За картою мал.179 встановити, яка геоекологічна ситуація склалася у нашій області?
4.Опрацювати матеріали за посиланням
4.Опрацювати матеріали за посиланням
Тема. Заходи щодо раціонального природокористування.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 47, с.225-229.
2.Вивчіть поняття з рубрики "Запамятайте", с.229.
3.Виконайте завдання 7 на с.229.
4. Тести для самоперевіркиhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdG7lgRhDkmvoVmzylgyMSaElcqfDxhhJ-AqANUq4wvFMkjhQ/viewform.
19 березня 8 -А
Тема. Природно-заповідний фонд України.
Завдання .
1.Опрацювати матеріл підручника параграф 48,с. 230-234.
2 Вивчити обєкти природно-заповідного фонду , що згадуються в підручнику, вміти показавати їх на карті.
3. Опрацювати матеріали на сайті за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8/
20 березня 8 -Б
Тема. Заходи щодо раціонального природокористування.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 47, с.225-229.
2.Вивчіть поняття з рубрики "Запамятайте", с.229.
3.Виконайте завдання 7 на с.229.
4. Тести для самоперевіркиhttps://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdG7lgRhDkmvoVmzylgyMSaElcqfDxhhJ-AqANUq4wvFMkjhQ/viewform.
23 березня 8-Б
Тема. Природно-заповідний фонд України.
Завдання .
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 48,с. 230-234.
2 Вивчити обєкти природно-заповідного фонду , що згадуються в підручнику, вміти показавати їх на карті.
3. Опрацювати матеріали на сайті за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8/
4. На контурній карті України позначити природоохоронні обєкти, які згадуються в підручнику.
25 березня 8-А
Тема. Природно-заповідні обєкти своєї місцевості.
Завдання.
1. З Інтернет-ресурсів отримайте інформацію про заповідник "Медобори"
2.Оцініть природно-заповідний фонд нашої області, порівнявши кількість його обєктів з кількостю в інших регіонах України.
2.В робочому зошиті запишіть запитання і завдання для самоконтролю с.235 підручника.
26 березня 8-А
Тема. Зміна кількості населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 49, с.237-241.
2. Дати відповідь на запитання та завдання с.241.
3. Опрацюйте рубрику "Шукайте в Інтернеті",с.241.
4. Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4Dk5Atq15MdnjnrKEC5jkVKNiUEDGbeSXhud_aYnNSrDXbA/viewform
27 березня 8-Б
Тема. Природно-заповідні обєкти своєї місцевості.
Завдання.
1. З Інтернет-ресурсів отримати інформацію про заповідник "Медобори"
2.Оцініть природно-заповідний фонд нашої області, порівнявши кількість його обєктів з кількостю в інших регіонах України.
3.В робочому зошиті запишіть відповідь на запитання і завдання для самоконтролю с.235 підручника.
30 березня 8-Б
Тема. Зміна кількості населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 49, с.237-241.
2. Дати відповідь на запитання та завдання с.241.
3. Опрацюйте рубрику "Шукайте в Інтернеті",с.241.
4. Для самоперевірки розвяжіть тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4Dk5Atq15MdnjnrKEC5jkVKNiUEDGbeSXhud_aYnNSrDXbA/viewform
01 квітня 8-А
Тема. Механічний рух населення.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфа 51,с.248-253.
2.В робочому злшиті замалювати ментальну карту"Види міграцій"
3.Зясувати в чому полягає суть мірації відпливу розуму. Схематично зобразити основні міграційні потоки даного виду.
4. Заповніть таблицю
Види української діаспори
|
Країни
|
Східна діаспора
|
|
Західна діаспора
|
5.В робочому зошиті письмово виконайте завдання 1 і 2 практичної роботи №12,с.253.
02 квітня 8-А
Тема. Статево- віковий склад населення світу та України. Демографічна ситуація.
Завдання.
матеріал підручника параграф 50, с.242-247.
2. На с.247 підручника виконати практичну роботу №11, записи виконати у робочому зошиті.
3. Опрацювати додатковий матеріал за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83-%D1%82%D0%B0-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8-%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0/
4.Використовуючи статево-вікові піраміди з додатку за посиланням вище,порівняйте статево-вікові піраміди населення України у 1939,1989,2014 роках та письмово дайте відповідь на запитання
- як змінилась народжуваність протягом досліджуваних років;
- як змінилась кількість жінок та тривалість їх життя;
- чи змінилась за досліджувані роки кількість та вікова структура чоловічого населення;
- чи прослідковується старіння нації за даними діаграм;
- до якого типу пірамід відноситься статево-вікова діаграма України
б)скорочувального;
в)омолоджувального.
5. Усно дайте відповідь на запитання рубрики "Запитання та завдання"с.247.
6. Для самоперевірки виконайте тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9zBdMxsSQCdu5Xb7FB_XT4s4bU8v3HI5gbDKMTknEBb_tGQ/viewform
03 квітня 8-Б
Тема. Механічний рух населення.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал параграфа 51,с.248-253.
2.В робочому зошиті замалювати ментальну карту"Види міграцій"
3.Зясувати в чому полягає суть мірації відпливу розуму. Схематично зобразити основні міграційні потоки даного типу.
4. Заповніть таблицю
Види української діаспори
|
Країни
|
Східна діаспора
| |
Західна діаспора
|
5.В робочому зошиті письмово виконайте завдання 1 і 2 практичної роботи №12,с.253.
06 квітня 8-Б
Тема. Статево- віковий склад населення світу та України. Демографічна ситуація.
Завдання.
матеріал підручника параграф 50, с.242-247.
2. На с.247 підручника виконати практичну роботу №11, записи виконати у робочому зошиті.
3. Опрацювати додатковий матеріал за посиланнямhttps://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83-%D1%82%D0%B0-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8-%D1%96-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0/
4.Використовуючи статево-вікові піраміди з додатку за посиланням вище,порівняйте статево-вікові піраміди населення України у 1939,1989,2014 роках та письмово дайте відповідь на запитання
- як змінилась народжуваність протягом досліджуваних років;
- як змінилась кількість жінок та тривалість їх життя;
- чи змінилась за досліджувані роки кількість та вікова структура чоловічого населення;
- чи прослідковується старіння нації за даними діаграм;
- до якого типу пірамід відноситься статево-вікова діаграма України
б)скорочувального;
в)омолоджувального.
5. Усно дайте відповідь на запитання рубрики "Запитання та завдання"с.247.
6. Для самоперевірки виконайте тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9zBdMxsSQCdu5Xb7FB_XT4s4bU8v3HI5gbDKMTknEBb_tGQ/viewform
08 квітня 8-А
Тема. Розміщення населення на земній кулі та в Україні.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52, с.254-257.
2.Дайте відповідь на запитання 1-3, с.257.
3.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфа.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
09 квітня 8-А
Тема. Класифікація міст. Урбанізація.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 53, с.258-263.
2.Дайте відповідь на запитання 1-4, с.263.
3.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфа.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
10 квітня 8-Б
Тема. Розміщення населення на земній кулі та в Україні.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 52, с.254-257.
2.Дайте відповідь на запитання 1-3, с.257.
3.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфа.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
22 квітня 8-А
Тема. Вплив урбанізації на розселення населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 54,с.264-269.
2. Письмово в зошиті заповніть таблицю 15,с.269.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfo8LJxOq8MjhoD0wf20NtRhTguFhdrs8IDXC84Omfg8i4p5A/viewform
23 квітня 8-А
Тема. Етноси і нації.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.270-274.
2. Заповнити таблицю 16 на с.274.
3. Усно дати відповідь на запитання рубрики "Запитання та завдання",с.274.
4. З метою самоперевірки виконайте тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform
24 квітня 8-Б
Тема. Класифікація міст. Урбанізація.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 53, с.258-263.
2.Дайте відповідь на запитання 1-4, с.263.
3.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфа.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png.
25 квітня 8-А
Тема. Етнічний склад населення України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника 56,с.275-279.
2 З метою самоперевірки розвяжіть тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform
27 квітня 8-Б
Тема. Вплив урбанізації на розселення населення.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 54,с.264-269.
2. Письмово в зошиті заповніть таблицю 15,с.269.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfo8LJxOq8MjhoD0wf20NtRhTguFhdrs8IDXC84Omfg8i4p5A/viewform
29 квітня 8-А
Тема. Релігійний склад населення світу та України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.280-284.
2.На основі малюнку 208, с.280 підручника скласти і замалювати в зошиті ментальну карту.
3.Опрацювати колову діаграму мал.209,с.282.
4. З рубрики "Попрацюйте в групі" на с.284, виберіть собі тему для презентації та надсилайте на пошту oksanavitruk6@gmail.com
Дорогі восьмикласниці та воьмикласники!
До 11 травня виконайте домашнє завдання по темі "Етнічний та національний склад населення " за посиланням join.naurok.ua, код доступу 848277
30 квітня 8-А
Тема. Зайнятість населення.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 58,с.285-288.
2.Заповнити таблицю
3. Повторити параграфи 49-57.
4.Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2753343
Наступний урок- урок перевірки основних компетентностей.
04 травня 8-Б
Тема. Етноси і нації. Етнічний склад населення України.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграфи 55-56,с.270-279.
2. Заповнити таблицю 16 на с.274.
3. З метою самоперевірки виконайте тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform
4. Виконайте інтерактивну вправу4https://learningapps.org/6720631
06 травня 8-А
Тест розпочинаємо о 12.00 год
завершення роботи о 12.20 год.
07 травня 8-А
Ми розпочинаємо вивчати Тернопільську область.
Тема. Географічне положення, адміністративний устрій Тернопільської області.
Завдання.
1.На контурній карті Тернопільської області позначити межі області,сусідні області, адміністративні райони нашої області та їх центри.
2. На контурній карті підписати ріки, які є природною межею між областями.
08 травня 8-Б
Тема. Релігійний склад населення світу та України. Зайнятість населення.
15 травня 8-Б
Урок перевірки основних компетентностей. Тема. Населення України та світу.
Синхронне оцінювання розпочинається о 10.00 год.
13 травня 8-А
Тема. Історія формування та розвитку Тернопільської області.
Завдання.
1. Знайдіть в Інтернеті інформацію про історію формування Тернопільської області та напишіть до цієї теми план-тези.
14 травня 8-А
Тема. Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області.
Завдання.
1. З Інтернет джерел виписати в зошит корисні копалини, якими багата наша область.
2. Нанести корисні копалини та форми рельєфу на контурну карту Тернопільської області.
Тема. Зайнятість населення.
1. Опрацюйте матеріал підручника параграф 58,с.285-288.
2.Заповнити таблицю
Соцільно-економічне поняття
|
Його суть
|
Трудові ресурси
|
|
Економічно
активне населення
|
|
Зайятість населення
|
|
Безробіття
|
4.Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2753343
Наступний урок- урок перевірки основних компетентностей.
04 травня 8-Б
Тема. Етноси і нації. Етнічний склад населення України.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграфи 55-56,с.270-279.
2. Заповнити таблицю 16 на с.274.
3. З метою самоперевірки виконайте тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform
4. Виконайте інтерактивну вправу4https://learningapps.org/6720631
06 травня 8-А
Щоб доєднати учнів
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: vhj104
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/vhj104
https://vseosvita.ua/test/start/vhj104
завершення роботи о 12.20 год.
07 травня 8-А
Ми розпочинаємо вивчати Тернопільську область.
Тема. Географічне положення, адміністративний устрій Тернопільської області.
Завдання.
1.На контурній карті Тернопільської області позначити межі області,сусідні області, адміністративні райони нашої області та їх центри.
2. На контурній карті підписати ріки, які є природною межею між областями.
08 травня 8-Б
Тема. Релігійний склад населення світу та України. Зайнятість населення.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.280-284.
2.На основі малюнку 208, с.280 підручника скласти і замалювати в зошиті ментальну карту.
3.Опрацювати колову діаграму мал.209,с.282.
4. З рубрики "Попрацюйте в групі" на с.284, виберіть собі тему для презентації та надсилайте на пошту oksanavitruk6@gmail.com
5. Опрацюйте матеріал підручника параграф 58,с.285-288.
6.Заповнити таблицю
5. Опрацюйте матеріал підручника параграф 58,с.285-288.
6.Заповнити таблицю
Соцільно-економічне поняття
|
Його суть
|
Трудові ресурси
| |
Економічно активне населення
| |
Зайятість населення
| |
Безробіття
|
7. Повторити параграфи 49-57.
8.Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/2753343Наступний урок - урок перевірки основних компетентностей.
Урок перевірки основних компетентностей. Тема. Населення України та світу.
Синхронне оцінювання розпочинається о 10.00 год.
8-Б Населення України та світу
13 травня 8-А
Тема. Історія формування та розвитку Тернопільської області.
Завдання.
1. Знайдіть в Інтернеті інформацію про історію формування Тернопільської області та напишіть до цієї теми план-тези.
14 травня 8-А
Тема. Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області.
Завдання.
1. З Інтернет джерел виписати в зошит корисні копалини, якими багата наша область.
2. Нанести корисні копалини та форми рельєфу на контурну карту Тернопільської області.
16 травня 8-Б
Ми розпочинаємо вивчати Тернопільську область.
Тема. Географічне положення, адміністративний устрій Тернопільської області.
Ми розпочинаємо вивчати Тернопільську область.
Тема. Географічне положення, адміністративний устрій Тернопільської області.
Історія формування та розвитку Тернопільської області.
Завдання.
1.На контурній карті Тернопільської області позначити межі області,сусідні області, адміністративні райони нашої області та їх центри.
2. На контурній карті підписати ріки, які є природною межею між областями.
3. Знайдіть в Інтернеті інформацію про історію формування Тернопільської області та напишіть до цієї теми план-тези.
18 травня 8-Б
Тема. Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області.
Завдання.
1. З Інтернет джерел виписати в зошит корисні копалини, якими багата наша область.
2. Нанести корисні копалини та форми рельєфу на контурну карту Тернопільської області.
20 травня 8-А
Тема. Природокористування. Обєкти природно-заповідного фонду.
Завдання.
1. З інтернет джерел в зошит випишіть 10 обєктів природно-заповідного фонду та нанесіть їх на контурну карту Тернопільської області.
21 травня 8-А
Тема. Кількість та структура населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть схему
вікової,статевої структури населення Тернопільської області.
2.Зясуйте особливості природного руху населення нашої області.
3. Зясуйте до яких країн спрямовані найбільші міграційні потоки з нашої області.
22 травня 8-Б
Тема. Природокористування. Обєкти природно-заповідного фонду.
Завдання.
1. З інтернет джерел в зошит випишіть 10 обєктів природно-заповідного фонду та нанесіть їх на контурну карту Тернопільської області.
25 травня 8-Б
Тема. Кількість та структура населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть схему
вікової,статевої структури населення Тернопільської області.
2.Зясуйте особливості природного руху населення нашої області.
3. Зясуйте до яких країн спрямовані найбільші міграційні потоки з нашої області.
27 травня 8-А
Тема. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть ментальну карту етнічного складу нашої області.
2. Проведіть дослідження та зясуйте в яких видах господарської діяльності зайняті ваші батьки, родичі, сусіди.
28 травня 8-А
Тема. Урок корекції компетентностей.
Завдання.
1. Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть ментальну карту етнічного складу нашої області.
2. Проведіть дослідження та зясуйте в яких видах господарської діяльності зайняті ваші батьки, родичі, сусіди.
Бажаю успіху!
Завдання.
1.На контурній карті Тернопільської області позначити межі області,сусідні області, адміністративні райони нашої області та їх центри.
2. На контурній карті підписати ріки, які є природною межею між областями.
3. Знайдіть в Інтернеті інформацію про історію формування Тернопільської області та напишіть до цієї теми план-тези.
18 травня 8-Б
Тема. Особливості природних умов і ресурсів Тернопільської області.
Завдання.
1. З Інтернет джерел виписати в зошит корисні копалини, якими багата наша область.
2. Нанести корисні копалини та форми рельєфу на контурну карту Тернопільської області.
20 травня 8-А
Тема. Природокористування. Обєкти природно-заповідного фонду.
Завдання.
1. З інтернет джерел в зошит випишіть 10 обєктів природно-заповідного фонду та нанесіть їх на контурну карту Тернопільської області.
21 травня 8-А
Тема. Кількість та структура населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть схему
вікової,статевої структури населення Тернопільської області.
2.Зясуйте особливості природного руху населення нашої області.
3. Зясуйте до яких країн спрямовані найбільші міграційні потоки з нашої області.
22 травня 8-Б
Тема. Природокористування. Обєкти природно-заповідного фонду.
Завдання.
1. З інтернет джерел в зошит випишіть 10 обєктів природно-заповідного фонду та нанесіть їх на контурну карту Тернопільської області.
25 травня 8-Б
Тема. Кількість та структура населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть схему
вікової,статевої структури населення Тернопільської області.
2.Зясуйте особливості природного руху населення нашої області.
3. Зясуйте до яких країн спрямовані найбільші міграційні потоки з нашої області.
27 травня 8-А
Тема. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть ментальну карту етнічного складу нашої області.
2. Проведіть дослідження та зясуйте в яких видах господарської діяльності зайняті ваші батьки, родичі, сусіди.
28 травня 8-А
Тема. Урок корекції компетентностей.
Завдання.
1. Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
29 травня 8-Б
Тема. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення Тернопільської області.
Тема. Етнічний склад. Особливості зайнятості населення Тернопільської області.
Завдання.
1.Опрацюйте інформацію з інтернет джерел по даній темі та складіть ментальну карту етнічного складу нашої області.
2. Проведіть дослідження та зясуйте в яких видах господарської діяльності зайняті ваші батьки, родичі, сусіди.
Бажаю успіху!
Коментарі
Дописати коментар