6-Б Індивідуальне навчання.

6-Б індивідуальне навчання  


12 березня

Тема. ГІДРОСФЕРА.
Загальна кількість води на Землі.Світовий океан  та його частини.

Завдання.
1.Самостійно опрацювати параграфи 44 та 45.
2. Дати відповідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
3.Виконати практичну роботу 7, позначити на контурній карті моря,протоки, затоки, острови та півострови.


19 березня 

Тема. Властивості води в океані. Рух води в океані. Багатства Світового океану.

Завдання.
1.Самостійно опрацювати  параграф  підручника 45.
2. Продовжити  заповнювати таблицю за текстом підручника та мал.134. Температура і солоність вод Світового океану.


Водні маси
Температура води ᵒС
Солоність води ‰
Екваторіальні
+25….+29
34
Тропічні
+19
36

1.Самостійно опрацювати текст підручника параграф 46 та матеріал параграфа 47.
2.Працюй  з картами атласу та рубрикою підручника "Мої дослідження".
3.З метою самоперевірки в робочму зошиті записати відповідь та тести
. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeWFWmNQSODj2uJ1zfpHnkwbJCsiiWcH60YGU31gAIrOBZVJQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtRjZnoIjvn9vbJNUOzcpJwBhq3cDhLF8HQC3xLcGlZ-e8fg/viewform



26 березня
Розпочинаємо вивчати тему "Води суходолу"

Тема. Ріки.

Завдання.
1.Самостійно опрацювати текст підручника 48,49.
2 В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4. Переглянь відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас.
4. Опрацюй розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Дай визначення понять  фаз водного режиму річки
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...

5.Виконай практичну роботу №6, нанеси на контурну карту річки.
6.З метою самоперевірки в робочму зошиті записати відповідь та тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewform


02 квітня

Тема .Озера. Болота.Штучні водойми.

Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграфів 50, 51.
 2. Заповнити  таблицю за зразком


Походження озерних улоговин
        Приклади
Залишкові
Каспійське море, Аральське
Тектонічні
Байкал, Балхаш


3. Зясувати  чи існує в нашому місті штучна водойма, якщо так, то підготуй усне повідомлення про даний обєкт.
4.Виконай   практичну роботу №6, нанеси  на контурну карту озера.
5.Заповнити таблицю



Типи боліт
Живлення боліт
Рослиннісь боліт
Низинні


Верхові



6.З метою самоперевірки в зошиті запиши  відповіді на тести за посиланням  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
6. З метою самоперевірки запиши  в робочому зошиті відповіді на  тести  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewformhttp://lioflash.com.ua/game/world-countries-quiz
7.Виконай  вправу  в ігровій формі https://learningapps.org/4718484




09     квітня  6-А


Тема. Підземні води. Значення вод суходолу  для природи і людини. Охорона вод Землі.

Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф  53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 на с.191.
3.Опрацюй презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
4. Використай 7,8, 11 слайди для для виконання   завдання №2.
5. Опрацювати матеріал підручника   параграф 54, с.193-196.
6.Письмово в зошиті розвязати  тести  на с.198.
7.Підвести  підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.  



Тема.  Біосфера   та грунти.


Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника  параграф  55,с.199-200; 56, с.203-209.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
4.Заповнити таблицю за даними підручника

Тип грунту
Родючість
Поширення
Червоно-жовті
низька
Вологі екваторіальні ліси




















Підсумковий тест по темі "Гідросфера", відбудеться 27 квітня о 12 год на сайті "Всеосвіта".
Деталі на сторінці вайбера.

Практичну роботу №6    сфотографуй та скинь до 01.05 на мою пошту oksanavitruk6@gmail.com




25 квітня 

Тема. Природні комплекси.

Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф  57, с.211-212; параграф 55,с.201-202.
2. Письмово в зошиті   накреслити  схему природних компонентів с.211, підручника.



Тема. Географічна оболонка.Природні зони Землі, їх особливості.


Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.212; 58,с.213-215.
2.Вивчити межі геогрфічної оболонки, закономірності її розвитку.
3.Заповнити таблицю
Назва природної зони
Рослинність
Тваринни світ
Арктичні пустелі
Мохи,лишайники на оголених скелях
Полярний ведмідь, морж, тюлень,полярна сова




















4.Дати відповідь на запитання с.216.



07 травня   

Тема.  Населення  Землі.

Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 60,с.218-221.
2.Визначити густоту населення України, чисельність населення та площу України дізнайся  з інтернет ресурсів.
3.За даними підручника с.220-221, заповнити таблицю
Людські раси
Расові ознаки






4. Дати відповідь на запитання с.221.

14 травня 

Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.

Завдання.
1. Опрацювати  текст підручника параграф 61,с.222-224.
2.Випишіть у зошит найбільші держави за площею,с.222.
3.Випишіть у зошит найбільші держави за чисельністю,с.223.
4.Виконате практичну роботу№8."Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць."


21 травня

Тема. Вплив людини  на природу.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфів 63,64,с.227-233.
2https://learningapps.org/1681856.Для самоконтролю виконай інтерактивну вправу
3.Дізнайся   більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378


25 травня  синхронне тестове опитування по темі "Планета людей".

6 класи Планета людей

Щоб доєднати учнів
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  qwv844
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/qwv844




Початок тесту о 13.00 год

28 травня

Урок корекції компетентностей.

Завдання.
1.Дізнайся   більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378


Бажаю успіху!!!



Дорогі діти!  На початку нового навчального року на очному навчанні буде проведене діагностичне оцінювання,  щоб зясувати вашу готовність до подальшого освітнього процесу. Тому  прошу зберегти свої робочі зошити та практикуми за цей навчальний рік. Дякую!

Веселих канікул!





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу