6-Б Індивідуальне навчання.
6-Б індивідуальне навчання
12 березня
Тема. ГІДРОСФЕРА.
Загальна кількість води на Землі.Світовий океан та його частини.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати параграфи 44 та 45.
2. Дати відповідь на запитання рубрики "Прочитали-перевірте себе".
3.Виконати практичну роботу 7, позначити на контурній карті моря,протоки, затоки, острови та півострови.
19 березня
Тема. Властивості води в океані. Рух води в океані. Багатства Світового океану.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати параграф підручника 45.
2. Продовжити заповнювати таблицю за текстом підручника та мал.134. Температура і солоність вод Світового океану.
Водні маси
|
Температура води ᵒС
|
Солоність води ‰
|
Екваторіальні
|
+25….+29
|
34
|
Тропічні
|
+19
|
36
|
1.Самостійно опрацювати текст підручника параграф 46 та матеріал параграфа 47.
2.Працюй з картами атласу та рубрикою підручника "Мої дослідження".
3.З метою самоперевірки в робочму зошиті записати відповідь та тести
. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeWFWmNQSODj2uJ1zfpHnkwbJCsiiWcH60YGU31gAIrOBZVJQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtRjZnoIjvn9vbJNUOzcpJwBhq3cDhLF8HQC3xLcGlZ-e8fg/viewform
26 березня
Розпочинаємо вивчати тему "Води суходолу"
Тема. Ріки.
Завдання.
1.Самостійно опрацювати текст підручника 48,49.
2 В робочому зошиті замалювати схеми річкової системи та річкового басейну.
3.Вивчити будову річкової долини мал.148.
4. Переглянь відеофрагменти: https://www.youtube.com/watch?v=TGi8ZMI3uY8 – Води суходолу 6 клас.
4. Опрацюй розділ параграфа «Що таке водний режим річки». Дай визначення понять фаз водного режиму річки
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
5.Виконай практичну роботу №6, нанеси на контурну карту річки.
6.З метою самоперевірки в робочму зошиті записати відповідь та тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewform
Повінь - ...
Межень -...
Паводок -...
5.Виконай практичну роботу №6, нанеси на контурну карту річки.
6.З метою самоперевірки в робочму зошиті записати відповідь та тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewform
02 квітня
Тема .Озера. Болота.Штучні водойми.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграфів 50, 51.
2. Заповнити таблицю за зразком
Походження озерних улоговин
|
Приклади
|
Залишкові
|
Каспійське море, Аральське
|
Тектонічні
|
Байкал, Балхаш
|
3. Зясувати чи існує в нашому місті штучна водойма, якщо так, то підготуй усне повідомлення про даний обєкт.
4.Виконай практичну роботу №6, нанеси на контурну карту озера.5.Заповнити таблицю
Типи боліт
|
Живлення боліт
|
Рослиннісь боліт
|
Низинні
| ||
Верхові
|
6.З метою самоперевірки в зошиті запиши відповіді на тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScj8kUf9Rw7x0_hLv_PzilTPMYRDKxPEsYwD7Nx0inW_e6Mgw/viewform
6. З метою самоперевірки запиши в робочому зошиті відповіді на тести https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGXQ7IlsqvAqttbab3DjvES9IbPz2f7SD3QnxfouW2aEg5NQ/viewformhttp://lioflash.com.ua/game/world-countries-quiz
7.Виконай вправу в ігровій формі https://learningapps.org/4718484
09 квітня 6-А
Тема. Підземні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Землі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 на с.191.
3.Опрацюй презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
4. Використай 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 53,с.191-193.
2. Замалювати в зошиті малюнок 170 на с.191.
3.Опрацюй презентацію за посиланнямhttps://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EU1_iFIbi5hFl_ely3L5ctoBrsevoKH-TKKImAjCNS7pxw?rtime=u-dXLBrW10g
4. Використай 7,8, 11 слайди для для виконання завдання №2.
5. Опрацювати матеріал підручника параграф 54, с.193-196.
6.Письмово в зошиті розвязати тести на с.198.
7.Підвести підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
6.Письмово в зошиті розвязати тести на с.198.
7.Підвести підсумок теми "Гідросфра", повторюючи поняття на с.197.
Тема. Біосфера та грунти.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 55,с.199-200; 56, с.203-209.
2. Усно дайте відповідь на запитання з рубрики "Прочитали-перевірте себе!"
3. Письмово в зошиті виконайте завдання 7, с.203.
Тип грунту
|
Родючість
|
Поширення
|
Червоно-жовті
|
низька
|
Вологі екваторіальні ліси
|
Підсумковий тест по темі "Гідросфера", відбудеться 27 квітня о 12 год на сайті "Всеосвіта".
Деталі на сторінці вайбера.
Практичну роботу №6 сфотографуй та скинь до 01.05 на мою пошту oksanavitruk6@gmail.com
25 квітня
Тема. Природні комплекси.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 57, с.211-212; параграф 55,с.201-202.
2. Письмово в зошиті накреслити схему природних компонентів с.211, підручника.
Тема. Географічна оболонка.Природні зони Землі, їх особливості.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 57,с.212; 58,с.213-215.
2.Вивчити межі геогрфічної оболонки, закономірності її розвитку.
3.Заповнити таблицю
Назва природної зони
|
Рослинність
|
Тваринни світ
|
Арктичні пустелі
|
Мохи,лишайники на оголених скелях
|
Полярний ведмідь, морж, тюлень,полярна сова
|
4.Дати відповідь на запитання с.216.
07 травня
Тема. Населення Землі.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 60,с.218-221.
2.Визначити густоту населення України, чисельність населення та площу України дізнайся з інтернет ресурсів.
3.За даними підручника с.220-221, заповнити таблицю
07 травня
Тема. Населення Землі.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 60,с.218-221.
2.Визначити густоту населення України, чисельність населення та площу України дізнайся з інтернет ресурсів.
3.За даними підручника с.220-221, заповнити таблицю
Людські раси
|
Расові ознаки
|
4. Дати відповідь на запитання с.221.
14 травня
Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 61,с.222-224.
2.Випишіть у зошит найбільші держави за площею,с.222.
3.Випишіть у зошит найбільші держави за чисельністю,с.223.
4.Виконате практичну роботу№8."Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць."
21 травня
Тема. Вплив людини на природу.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфів 63,64,с.227-233.
2https://learningapps.org/1681856.Для самоконтролю виконай інтерактивну вправу
3.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
14 травня
Тема. Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 61,с.222-224.
2.Випишіть у зошит найбільші держави за площею,с.222.
3.Випишіть у зошит найбільші держави за чисельністю,с.223.
4.Виконате практичну роботу№8."Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць."
21 травня
Тема. Вплив людини на природу.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфів 63,64,с.227-233.
2https://learningapps.org/1681856.Для самоконтролю виконай інтерактивну вправу
3.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
25 травня синхронне тестове опитування по темі "Планета людей".
6 класи Планета людей
Початок тесту о 13.00 год
28 травня
Урок корекції компетентностей.
Завдання.
1.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Завдання.
1.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Коментарі
Дописати коментар