9 клас
12 березня 9-Б
Тема.Народні промисли в Україні.
Завдання.
1.Ви готували груповий проєкт на тему "Народні промисли України". Скиньте мені презентації на пошту oksanavitruk6@gmail.com
13 березня 9-А
Тема.Народні промисли в Україні.
Завдання.
1.Ви готували груповий проєкт на тему "Народні промисли України". Скиньте мені презентації на пошту oksanavitruk6@gmail.com
18 березня 9-Б
Тема.Виробництво харчових продуктів,напоїв.
Завдання.
1.Дорогі девятикласники! Опрацюйте самостійно параграфи підручника 32,33.
Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфів
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
20 березня 9-А
Тема.Виробництво харчових продуктів,напоїв.
Завдання.
1.Дорогі девятикласники! Опрацюйте самостійно параграфи підручника 32,33.
2.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфів
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
25 березня 9-Б
Тема. Урок корекції основних компетентностей.
Завдання.
1. З метою самоперевірки виконайте тести в робочому зошиті, за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5gWNpV304i4hSz78v8yJPCUKDhIiPaCoDyJdSWnYCRh1-2A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeii5dHbr0WVNPtpMBmJjtJnwC4iHz5G4llcKt5DPyc46vXTA/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-4ANnx3K462OOQDCEDaB1JRz5TXaITZSA0GDik7Y14zi4Wg/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrsPYo9auadfHFRQpwfPn0BuBt00Ns5bxpmxt7olyCqOg5rw/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqIN8J2bsy0jEFfTsft35v7vmpZ-tDtq5ftalZjNxAnj9Oug/viewform
https:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfp4IdCOqXw4ETUDxXngWm4EscW4PDMu4n0byGOUQlxP-_qsw/viewform//docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpelgd6jug6K2L_4pYO7qo6fNa0YvZWBzzvVmXvTqWap0vTg/viewform
27 березня 9-А
Тема. Урок корекції основних компетентностей.
Завдання.
1. З метою самоперевірки виконайте тести в робочому зошиті, за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5gWNpV304i4hSz78v8yJPCUKDhIiPaCoDyJdSWnYCRh1-2A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeii5dHbr0WVNPtpMBmJjtJnwC4iHz5G4llcKt5DPyc46vXTA/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-4ANnx3K462OOQDCEDaB1JRz5TXaITZSA0GDik7Y14zi4Wg/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrsPYo9auadfHFRQpwfPn0BuBt00Ns5bxpmxt7olyCqOg5rw/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqIN8J2bsy0jEFfTsft35v7vmpZ-tDtq5ftalZjNxAnj9Oug/viewform
https:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfp4IdCOqXw4ETUDxXngWm4EscW4PDMu4n0byGOUQlxP-_qsw/viewform//docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpelgd6jug6K2L_4pYO7qo6fNa0YvZWBzzvVmXvTqWap0vTg/viewform
26 березня 9-Б
01 квітня 9-Б
Тема. Транспорт України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 36,с. 199-205
2.Заповнити таблицю по всіх видах транспорту України
3.З метою самоперевірки розвязати тести в робочому зошиті
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaMgYDTe7vwLduXlB3_VYsk__0564xMrhhT85OB3O7mO1b6Q/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9byQC9XhvRcsSCMZiynoLlq2se5SyE5i4Hd7NaoRBcInjKg/viewform
02 квітня 9-А
03 квітня 9-А
Тема. Транспорт України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 36,с. 199-205
2.Заповнити таблицю по всіх видах транспорту України
3.З метою самоперевірки розвязати тести в робочому зошиті
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaMgYDTe7vwLduXlB3_VYsk__0564xMrhhT85OB3O7mO1b6Q/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9byQC9XhvRcsSCMZiynoLlq2se5SyE5i4Hd7NaoRBcInjKg/viewform
08 квітня 9-Б
Тема. Транспорт світу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 35,с.194-198.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3.Виконайте вправи https://learningapps.org/4944993, https://learningapps.org/4990166
09 квітня 9-Б
Тема. Світовий ринок товарів та послуг.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 37,с.206-210.
2.В зошит виписати основні поняття теми, які в параграфі виділені чорним шрифтом.
3. За даними параграфа с.210, накреслити ментальну карту складників світового ринку товарів і послуг, які сформувались в рамках міжнародних обєднань різних частин світу.
4.Виконайте вправу https://learningapps.org/9756765
10 квітня 9-А
Тема. Транспорт світу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 35,с.194-198.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3.Виконайте вправи https://learningapps.org/4944993, https://learningapps.org/4990166
22 квітня 9-Б
Тема. Торгівля в Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 38,с.211-215.
2. Усно дайте відповідь на запиання рубрики "Запитання та завдання",с.215.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZ8Zz8tiZEBTkFouf-9OQbH-36Ab9UM2g0KhfZAFXvBSDYWw/viewform
23 квітня 9-А
Тема. Світовий ринок товарів та послуг.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 37,с.206-210.
2.В зошит виписати основні поняття теми, які в параграфі виділені чорним шрифтом.
3. За даними параграфа с.210, накреслити ментальну карту складників світового ринку товарів і послуг, які сформувались в рамках міжнародних обєднань різних частин світу.
4.Виконайте вправу https://learningapps.org/9756765
24 квітня 9-А
Тема. Торгівля в Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 38,с.211-215.
2. Усно дайте відповідь на запиання рубрики "Запитання та завдання",с.215.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZ8Zz8tiZEBTkFouf-9OQbH-36Ab9UM2g0KhfZAFXvBSDYWw/viewform
20 травня 9-Б
Тема. Глобальні проблеми людства. Політичні та демографічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 44,с.245-250.
2.Дати відповіль на запитання с.250.
21 травня 9-А
Тема.Народні промисли в Україні.
Завдання.
1.Ви готували груповий проєкт на тему "Народні промисли України". Скиньте мені презентації на пошту oksanavitruk6@gmail.com
13 березня 9-А
Тема.Народні промисли в Україні.
Завдання.
1.Ви готували груповий проєкт на тему "Народні промисли України". Скиньте мені презентації на пошту oksanavitruk6@gmail.com
18 березня 9-Б
Тема.Виробництво харчових продуктів,напоїв.
Завдання.
1.Дорогі девятикласники! Опрацюйте самостійно параграфи підручника 32,33.
Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфів
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
20 березня 9-А
Тема.Виробництво харчових продуктів,напоїв.
Завдання.
1.Дорогі девятикласники! Опрацюйте самостійно параграфи підручника 32,33.
2.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфів
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png
25 березня 9-Б
Тема. Урок корекції основних компетентностей.
Завдання.
1. З метою самоперевірки виконайте тести в робочому зошиті, за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5gWNpV304i4hSz78v8yJPCUKDhIiPaCoDyJdSWnYCRh1-2A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeii5dHbr0WVNPtpMBmJjtJnwC4iHz5G4llcKt5DPyc46vXTA/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-4ANnx3K462OOQDCEDaB1JRz5TXaITZSA0GDik7Y14zi4Wg/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrsPYo9auadfHFRQpwfPn0BuBt00Ns5bxpmxt7olyCqOg5rw/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqIN8J2bsy0jEFfTsft35v7vmpZ-tDtq5ftalZjNxAnj9Oug/viewform
https:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfp4IdCOqXw4ETUDxXngWm4EscW4PDMu4n0byGOUQlxP-_qsw/viewform//docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpelgd6jug6K2L_4pYO7qo6fNa0YvZWBzzvVmXvTqWap0vTg/viewform
27 березня 9-А
Тема. Урок корекції основних компетентностей.
Завдання.
1. З метою самоперевірки виконайте тести в робочому зошиті, за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5gWNpV304i4hSz78v8yJPCUKDhIiPaCoDyJdSWnYCRh1-2A/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeii5dHbr0WVNPtpMBmJjtJnwC4iHz5G4llcKt5DPyc46vXTA/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-4ANnx3K462OOQDCEDaB1JRz5TXaITZSA0GDik7Y14zi4Wg/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrsPYo9auadfHFRQpwfPn0BuBt00Ns5bxpmxt7olyCqOg5rw/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqIN8J2bsy0jEFfTsft35v7vmpZ-tDtq5ftalZjNxAnj9Oug/viewform
https:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfp4IdCOqXw4ETUDxXngWm4EscW4PDMu4n0byGOUQlxP-_qsw/viewform//docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7_ubuxoSJds67MInSNazvmFo2ji3XfCJg-fzqL9jzKjayQ/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpelgd6jug6K2L_4pYO7qo6fNa0YvZWBzzvVmXvTqWap0vTg/viewform
Дорогі девятикласниці та девятикласники. ми розпочинаєм вивчати розділ "Третинний сектор"
Тема. Транспорт як вид економічної діяльності.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 34, с.189-193.
2.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфу
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png01 квітня 9-Б
Тема. Транспорт України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 36,с. 199-205
2.Заповнити таблицю по всіх видах транспорту України
Вид транспорту |
Транспортнімагістралі | Транспорнівузли | Вантажі |
3.З метою самоперевірки розвязати тести в робочому зошиті
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaMgYDTe7vwLduXlB3_VYsk__0564xMrhhT85OB3O7mO1b6Q/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9byQC9XhvRcsSCMZiynoLlq2se5SyE5i4Hd7NaoRBcInjKg/viewform
02 квітня 9-А
Тема. Транспорт як вид економічної діяльності.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 34, с.189-193.
2.Складіть та запишіть по 2 запитання кожного рівня до відповідного тексту параграфу
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.png03 квітня 9-А
Тема. Транспорт України.
Завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника параграф 36,с. 199-205
2.Заповнити таблицю по всіх видах транспорту України
Вид транспорту | Транспортнімагістралі | Транспорнівузли | Вантажі |
3.З метою самоперевірки розвязати тести в робочому зошиті
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaMgYDTe7vwLduXlB3_VYsk__0564xMrhhT85OB3O7mO1b6Q/viewform
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9byQC9XhvRcsSCMZiynoLlq2se5SyE5i4Hd7NaoRBcInjKg/viewform
08 квітня 9-Б
Тема. Транспорт світу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 35,с.194-198.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3.Виконайте вправи https://learningapps.org/4944993, https://learningapps.org/4990166
09 квітня 9-Б
Тема. Світовий ринок товарів та послуг.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 37,с.206-210.
2.В зошит виписати основні поняття теми, які в параграфі виділені чорним шрифтом.
3. За даними параграфа с.210, накреслити ментальну карту складників світового ринку товарів і послуг, які сформувались в рамках міжнародних обєднань різних частин світу.
4.Виконайте вправу https://learningapps.org/9756765
10 квітня 9-А
Тема. Транспорт світу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 35,с.194-198.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3.Виконайте вправи https://learningapps.org/4944993, https://learningapps.org/4990166
22 квітня 9-Б
Тема. Торгівля в Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 38,с.211-215.
2. Усно дайте відповідь на запиання рубрики "Запитання та завдання",с.215.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZ8Zz8tiZEBTkFouf-9OQbH-36Ab9UM2g0KhfZAFXvBSDYWw/viewform
23 квітня 9-А
Тема. Світовий ринок товарів та послуг.
Завдання.
1.Опрацювати текст параграфа 37,с.206-210.
2.В зошит виписати основні поняття теми, які в параграфі виділені чорним шрифтом.
3. За даними параграфа с.210, накреслити ментальну карту складників світового ринку товарів і послуг, які сформувались в рамках міжнародних обєднань різних частин світу.
4.Виконайте вправу https://learningapps.org/9756765
24 квітня 9-А
Тема. Торгівля в Україні.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника 38,с.211-215.
2. Усно дайте відповідь на запиання рубрики "Запитання та завдання",с.215.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZ8Zz8tiZEBTkFouf-9OQbH-36Ab9UM2g0KhfZAFXvBSDYWw/viewform
Дорогі девятикласники і девятикласниці!
Ми розпочинаємо вивчення теми "Туризм". Тема вивчається дві години. Пропоную вам створити презентації на теми "Міжнародний туризм", "Туризм в Україні". Презентації надсилайте мені на пошту oksanavitruk6@gmail.com
Теми на ваш вибір. Робота може бути групова, індивідуальна або в парі.
25 квітня 9-А
Тема. Міжнародний туризм.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 39, с.216-221.
2. Виберіть собі туристичний регіон світу та створіть презентацію, с.219 підручника.
3.Виберіть одну країну світу з набільшою кількістю обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО та замалюйте в зошиті ментальну карту.
4.З метою самоперевірки пройдіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScvnJvpbxduVtCSd2s-j0cBlY_cdvbF5lvUOludt7y8VJytCw/viewform
29 квітня 9-Б
Тема. Міжнародний туризм.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 39, с.216-221.
2. Виберіть собі туристичний регіон світу та створіть презентацію, с.219 підручника.
3.Виберіть одну країну світу з набільшою кількістю обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО та замалюйте в зошиті ментальну карту.
4.З метою самоперевірки пройдіть тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScvnJvpbxduVtCSd2s-j0cBlY_cdvbF5lvUOludt7y8VJytCw/viewform
30 квітня 9-Б
Тема. Туризм в Україні.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 40,с.222-226.
2. Складіть та заповніть таблицю вид туризму в Україні та їх центри.
3.Створіть презентацію "Обєкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні",с.224 підручника.
4. Дайте відповідь на запитання с.226, усно.
06 травня 9-Б
Тема. Наукова й освітня діяльність, охорона здоровя у світі та Україні.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 41,с.227-232.
2. Скласти схему пріорітетних напрямів науково-технічного розвитку, с.227.
3.Заповнити таблицю
07 травня 9-А
Тема. Туризм в Україні.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 40,с.222-226.
2. Складіть та заповніть таблицю вид туризму в Україні та їх центри.
3.Створіть презентацію "Обєкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні",с.224 підручника.
4. Дайте відповідь на запитання с.226, усно.
Дорогі девятикласниці та девятикласники!
Виконайте домашнє завдання по темі "Торгівля.Туризм"
за посиланням join.naurok.ua код доступу 330121 до 11 травня.
Створенні презентації надсилайте на пошту
oksanavitruk6@gmal.com
30 квітня 9-Б
Тема. Туризм в Україні.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 40,с.222-226.
2. Складіть та заповніть таблицю вид туризму в Україні та їх центри.
3.Створіть презентацію "Обєкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні",с.224 підручника.
4. Дайте відповідь на запитання с.226, усно.
06 травня 9-Б
Тема. Наукова й освітня діяльність, охорона здоровя у світі та Україні.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 41,с.227-232.
2. Скласти схему пріорітетних напрямів науково-технічного розвитку, с.227.
3.Заповнити таблицю
Країни
|
Технополіси
|
США
|
|
Японія
|
|
Франція
|
|
Україна
|
4.Письмово виконати завдання 6,с.232.
07 травня 9-А
Тема. Туризм в Україні.
Завдання.
1.Опрацюйте матеріал підручника параграф 40,с.222-226.
2. Складіть та заповніть таблицю вид туризму в Україні та їх центри.
3.Створіть презентацію "Обєкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні",с.224 підручника.
4. Дайте відповідь на запитання с.226, усно.
Дорогі девятикласниці та девятикласники!
Виконайте домашнє завдання по темі "Торгівля.Туризм"
за посиланням join.naurok.ua код доступу 330121 до 11 травня.
Створенні презентації надсилайте на пошту
oksanavitruk6@gmal.com
8 травня 9-А
Тема. Наукова й освітня діяльність, охорона здоровя у світі та Україні.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 41,с.227-232.
2. Скласти схему пріорітетних напрямів науково-технічного розвитку, с.227.
3.Заповнити таблицю
Тема. Наукова й освітня діяльність, охорона здоровя у світі та Україні.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника 41,с.227-232.
2. Скласти схему пріорітетних напрямів науково-технічного розвитку, с.227.
3.Заповнити таблицю
Країни
|
Технополіси
|
США
| |
Японія
| |
Франція
| |
Україна
|
4.Письмово виконати завдання 6,с.232.
13 травня 9-Б
Тема. Фінансові послуги.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 42,с.233-238.
2.Опрацювати табл.14,с.235. Вивчити і вміти показати на карті світові фінансові центри.
3.Які малі країни світу є офшорними зонами, знайти їх на карті світу.
4. Запишіть в зошит та вивчіть економічні поняття - фінансові послуги, банки, кредит, транснаціональні банки, офшорна компанія.
14 травня 9-Б
Тема. Аутсорсинг.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 43,с.239-242.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням .https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5Jnw2Np0TxJOtTk38DkkLNWt8pUgfxrxehwaUh0Fg4Jo06g/viewform
20 травня контрольні тести
15 травня 9-А
Тема. Фінансові послуги.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 42,с.233-238.
2.Опрацювати табл.14,с.235. Вивчити і вміти показати на карті світові фінансові центри.
3.Які малі країни світу є офшорними зонами, знайти їх на карті світу.
4. Запишіть в зошит та вивчіть економічні поняття - фінансові послуги, банки, кредит, транснаціональні банки, офшорна компанія.
16 травня 9-А
Тема. Аутсорсинг.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 43,с.239-242.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням .https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5Jnw2Np0TxJOtTk38DkkLNWt8pUgfxrxehwaUh0Fg4Jo06g/viewform
Анонс тестів по темі "Третинний сектор" на платформі "Мій клас"
Тема. Фінансові послуги.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 42,с.233-238.
2.Опрацювати табл.14,с.235. Вивчити і вміти показати на карті світові фінансові центри.
3.Які малі країни світу є офшорними зонами, знайти їх на карті світу.
4. Запишіть в зошит та вивчіть економічні поняття - фінансові послуги, банки, кредит, транснаціональні банки, офшорна компанія.
14 травня 9-Б
Тема. Аутсорсинг.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 43,с.239-242.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням .https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5Jnw2Np0TxJOtTk38DkkLNWt8pUgfxrxehwaUh0Fg4Jo06g/viewform
20 травня контрольні тести
15 травня 9-А
Тема. Фінансові послуги.
Завдання.
1. Опрацювати текст підручника параграф 42,с.233-238.
2.Опрацювати табл.14,с.235. Вивчити і вміти показати на карті світові фінансові центри.
3.Які малі країни світу є офшорними зонами, знайти їх на карті світу.
4. Запишіть в зошит та вивчіть економічні поняття - фінансові послуги, банки, кредит, транснаціональні банки, офшорна компанія.
16 травня 9-А
Тема. Аутсорсинг.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 43,с.239-242.
2. До кожного пункту плану параграфа скласти по 1 запитанню кожного рівня
.https://www.criticalthinking.expert/wp-content/uploads/2017/12/shho-take-taksonomiya-bluma-i-yak-vona-pratsyuye-na-urotsi.png.pagespeed.ce.ig2enN1LN9.
3. Для самоконтролю розвяжіть тести за посиланням .https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe5Jnw2Np0TxJOtTk38DkkLNWt8pUgfxrxehwaUh0Fg4Jo06g/viewform
Анонс тестів по темі "Третинний сектор" на платформі "Мій клас"
Клас: 9А
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 21.05.2020 13:00 - 21.05.2020 13:30
Максимальна кількість спроб: 1
Третинний сектор
Клас: 9Б
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 20.05.2020 11:00 - 20.05.2020 11:20
Максимальна кількість спроб: 1
20 травня 9-Б
Тема. Глобальні проблеми людства. Політичні та демографічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 44,с.245-250.
2.Дати відповіль на запитання с.250.
21 травня 9-А
Тема. Глобальні проблеми людства. Політичні та демографічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 44,с.245-250.
2.Дати відповіль на запитання с.250.
22 травня 9-А
Тема.Глобальні проблеми людства. Економічні, продовольчі, екологічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 45,46с. 251-260.
2.Оцінити як проявляються глобальні проблеми у нашому регіоні.
Які з них найбільше торкнулися нашої області.
27 травня 9-Б
Тема.Глобальні проблеми людства. Економічні, продовольчі, екологічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 45,46с. 251-260.
2.Оцінити як проявляються глобальні проблеми у нашому регіоні.
Які з них найбільше торкнулися нашої області.
28 травня 9-Б
Тема. Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 47,с.261-266.
2.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
29 травня 9-А
Тема. Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 47,с.261-266.
2.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Завдання.
22 травня 9-А
Тема.Глобальні проблеми людства. Економічні, продовольчі, екологічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 45,46с. 251-260.
2.Оцінити як проявляються глобальні проблеми у нашому регіоні.
Які з них найбільше торкнулися нашої області.
27 травня 9-Б
Тема.Глобальні проблеми людства. Економічні, продовольчі, екологічні проблеми.
Завдання.
1.Опрацювати текст підручника параграф 45,46с. 251-260.
2.Оцінити як проявляються глобальні проблеми у нашому регіоні.
Які з них найбільше торкнулися нашої області.
28 травня 9-Б
Тема. Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 47,с.261-266.
2.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Тема. Сталий розвиток - стратегія людства на ХХІ століття.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 47,с.261-266.
2.Дізнайся більше про Україну з вікторини https://learningapps.org/2126378
Добрий день! Оксана Мирославівна, в нас алгебра 20.05.2020 контрольна робота з 11:00 до 12:00. І як бути?
ВідповістиВидалити